En hel del Vera

 
 
 
Lilla hippieunge, Vera var lätt coolast i stan i förmiddags med sina nyinköpta solbrillor!!
 
Snart är det söndag och det är dags att ta ett snack med Herr Blund. Jag tog dock en powernap på 2 timmar i eftermiddags så jag vet inte om jag kommer somna än på ett par timmar. Jag älskar att sova middag, det är helt fantastiskt skönt men det straffar ju sig alltid på kvällen. Aldrig ska man få vara helt nöjd!
 
Så med tanke på in "lilla" powernap" så kan jag inte skryta med att jag har njutit av solskenet idag. Jag orkade inte bry mig. Vi var en runda i stan på förmiddagen för att inhandla nya fotbollsskor till Liam. Man vet att våren har kommit när det är dags för det köpet. Sedan var jag och Vera i ridstallet för Vera andra ridlektion. Vera önskan gick i uppfyllelse, nämligen att få rida utomhus. Det blev en tur i skogen. Riktigt mysigt och jag blev så sugen på att rida. Men med tanke på hur harig jag var när jag red när jag var liten så ska jag nog hålla mig bredvid hästen haha. 
 
 
Japp, Vera var så glad under hela ridturen.
Pratade och skrattade i stort sett hela tiden :) 
 
Nä, om jag ska orka upp imorrn så får jag nog börja krypa mot kudden nu.
 
Natti
 
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0