En stund i Naturreservatet

 
 
Efter frukost, städning och jobb (för Fredrik) så körde vi upp på kullen och rastade kidsen i skogen. Det är verkligen en perfekt aktivitet med barn. Det är bara till att gå/köra/cykla till närmsta skog och sedan låta dom springa överallt. Det behövs inga leksaker, det räcker med stenar, pinnar, träd, gropar osv..... Vi har varit skitkassa på att dra ut i skogen med kidsen. Ute är vi men sällan i skogen. Men nu har även vi insett fördelarna med det :) Bättre sent än aldrig! 
Idag var vi iaf i Munkängarnas naturreservat. Det är en magisk skog. Så himla fin. Kidsen fick springa av sig och sedan fikade vi lite. Tyvärr så blev vi inte så långvariga för Liam hade helt fel skor på sig så fötterna blev blöta och kalla :( Men vi bestämde att nästa helg ska vi ta med en grill så vi kan grilla korv. 
 
Nu har vi precis fått lite taco i magen. Fredrik är iväg och ska spela i Nattabandyn. Det kan verkligen gå hur som helst, och då menar jag med Fredrik. Han skulle mycket väl kunna komma hem i ett gipspaket. Hade inte blivit någon chock haha... 
 
 
Vera ger mig lite träningstips ibland men jag tror att det är mest skryt bara :)
 
Jag har lovat Liam att vi ska titta på Melodifestivalen ikväll. Jag har inte tittat alls i år och jag är måttligt intresserad. Men Liam har lyssnat på låtarna när han varit på fritids och nu är han superladdad och vill titta. "Mamma, jag hoppas Bada nakna vinner"
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0