Lets move on


Klockan är 7 och det närmar sig uppstigning. Är otroligt tacksam över att jag inte börjar förrän 10 idag. Jag har sovit rätt dåligt nämligen. Tog typ 3 timmar att somna och sen låg jag ihoptryckt mellan två kids större delen av natten. Inte ett dugg skönt. 
Men nu är det morgon och det är bara att lägga den sömnlösa natten bakom sig!
Liam har fixat frulle till sig och Vera. Kul att höra hur dom slamrar och bunkar när dom håller på i köket. Dom är så förnuftiga och kan verkligen samarbeta när det krävs. Sen är det ju även rätt gött att dom reder sig själva lite på morgonen för det betyder ju att jag kan ligga lite extra i varma sköna sängen (: 

Men nu är det dags att ta tag i dagen. 
Have a nice day! 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0