Bestämd unga fröken

 
Jag har en dotter som är rätt så bestämd när det gäller kläder. Det passar inte med vad som helst för fröken V.
Vanliga byxor går bort, för det är inget en prinssessa har på sig. Hade hon fått bestämma helt så hade det varit bara klänning året om, för Elsa (Frost) har varken byxor eller strumpbyxor under sin klänning minsann! Men, får hon bara ha klänning så går hon med på att ha strumpbyxor och ibland tights. 
Idag la jag en beställning på Lindex.se. Vanligtvis tycker jag att deras Bamsekläder har varit lite väl skrikiga men denna klänningen tyckte jag var fin. Fin färg och motivet gillar jag. Jeanstunikan är ursöt och jag hoppas att Vera ska gilla den lika mycket som jag. Det finns verkligen inga garantier med den tösen! 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0