Viva la Pop

 
Dags att börja förbereda sig på en ny vecka. Jag brukar alltid under söndagar skriva ner vad som ska göras på jobbet den kommande veckan. Tankar och idéer som poppar upp måste skrivas ner, annars är dom glömda och begravda imorgon när jag sitter på planeringen! Alltid skönt att komma till planeringen och veta vad jag ska göra så att man inte är som en yr höna som inte får ett smack gjort.
 
I fredags packade jag och mina fina kollegor in oss i en minibuss och styrde kosan mot Göteborg. Väl framme så checkade vi in på Gothia Towers och sedan gick vi snett över gatan för att njuta av trerätters och Orups krogshow Viva la Pop. Vilken entertainer den mannen är! Jag förstår hur och varför han har varit och är en av sveriges största artister. Han vet hur man underhåller publiken. 
Det var en riktigt lyckad kväll och vi hade så jäkla kul :) 
 
 
Lånad klänning av Emmie fick det bli i fredags. Ursnygg och skorna ska vi inte tala om. Underbara!!
 
 
Inte helt lätt att få en bra bild med alla lampor så ni får klara er med denna :)
 
 
Hotellfrukost, behöver jag skriva något mer om det haha
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0