Medvind

 
Idag orkade mina ben och mitt flås springa 8 km. 8 km! Det har jag inte sprungit på hur länge som helst. Att ens orka 4 km har varit en enda lång plåga. Idag hade jag ett riktigt sug efter att få jogga en runda men jag hade verkligen inga stora förhoppningar. Det var bara att snöra på skorna och hoppas på att jag skulle orka en liten runda iaf. Märkte ganska snabbt att benen var pigga och pulsen låg bra. Det var bara att satsa. Så jag sprang å sprang å sprang :) Och det var lätt som en plätt. 
Äntligen en skön runda som bara flöt på. Jag var sjukt förvånad när jag kom hem och insåg att jag sprungit så långt. Låt oss hoppas att det det kan hålla i sig. Att jag kan få ha lite lättare och framförallt skönare rundor framför mig nu. Lite medvind önskar jag mig. 
 
 
Vi har varit ute på Kållandsö idag. Det var årets första besök och då vet man att sommaren är riktigt nära! 
Vi tog en promenad ner till den lilla båthamnen och kidsen (och jag) roade sig med att kasta småsten i vattnet. Att ett plums kan vara så skoj :) 
Som alltid så var det så rogivande att vara där ute. Kidsen härjade runt och hade skoj och jag bara kände ett lugn. Så härligt! 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0