Solsken

 
Vilken fantastisk vårdag vi har bjudits på idag!
Jag har nästintill haft lite sommarkänslor till och med. Vi har hängt ute hela dagen och verkligen fått njuta till 100%
Studsmattan har fått vakna från vinterdvalan och kidsen har studsat som galningar.
Vi hade även planer på att grilla men affären hade slut på både briketter och kol så det fick blir kött stekt på spisen men vi åt på altanen tillsammans med svärföräldrarna. Jag kunde till och med sitta där i kortärmat!!! 
 
 
Jag började dagen med en löprunda och sedan ett tabatapass ute i trädgården. Att få träna utomhus är bland det bästa som finns. Gå in i ett svettigt gym när det bjuds på vårväder, det finns ju inte på kartan.
 
 
Fröken V har äntligen fattat det här med att trampa så idag tog hon och jag en liten cykeltur runt i kvarteret. Så coolt att se hur hon växer och blir stolt över sig själv när hon klarar av saker som hon kämpat med ett tag. 
 
 
Så här ser vårt skånebesök ut i bilder. 
Vi började med att besöka min farmor nere i skåne där det bjöds på fika och kidsen charmade lilla farmor totalt. 
Vi var i kristianstad och besökte en lekplats som har vattentema. På sommaren är där stor vattenlek men än är det för kallt för det. Men piratskepp och annat föll kidsen i smaken. 
Vi träffade Sandra och hennes pojkar och vi var och matade ankorna.
Det låter ju som ett vanligt skånebesök men tyvärr så blev det inte det. Min lilla mamma blev sjuk och blev inlagd på sjukhus och ligger där än :( 
Än vet dom inte vad det är men vi hoppas att de ska hitta felet imorrn. 
Så vi går och väntar på att få svar på gåtan så att mamma slipper ha ont.
 
 
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0