Bring Sally up

 
Sitter i soffan med en härlig värk i benen. Fick till en löprunda idag och det var rätt så gött. Förutom de partier som blev på lerig grusväg. Jösses amalia vad det suger i benen. Jag brukar föredra att springa på grusvägen för att det är lite mjukare och skonsammare för kroppen men när det är blött och lerigt då är det mest bara en pina! MEN det ger ju lite extra så efteråt är det gött att ha gjort det :P
 
 
 
Efter rundan körde jag den här squatutmaningen.
Inte tokjobbigt men i slutet bränner det rätt bra i benen. 
Dock så håller jag inte armarna på låren då jag ser det som fusk :P
 
Nästa gång blir det nog utfallsvarianten: 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0