2 os-medaljer

varför är det så att när sverige vinner eller får medalj så är det alltid "vi" som tagit medalj. inte bara den stackare som sletet häcken av sig för att lyckas utan heeeela duktiga svenska folket har åstadkommit denna prestation. men sen om det är så att personen/laget "misslyckas" så slipper svenska folket drabbas av de misslyckandes för då är det helt plötsligt han/hon/dom som var dåliga. vi är med i medgång men i motgång hackar vi ut ögonen på idrottaren. kom bara att tänka på detta helt apropå :P sveriges os-landslag har ju nu tagit 2 silvermedaljer i cykel. och det har även varit 2 cyklister som ingen riktigt räknat med. jag tycker alltid att det är extra roligt då :)

har precis suttit ute med missarna i 2 timmar. riktigt skönt att bara sitta där och filosofera om allt möjligt. lite kyligt är der dock men det fick gå. sen kom fredrik upp efter en timme och då fixade jag frukost som vi åt ute på terrassen :) det är sommar det :) jag ska snart börjar gör mig iordning för jag ska pysa in till frida och umgås lite. vad som händer där vet jag inte :P

ha en underbar dag
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0