3 min

3 minuter!! ja, jag putsade min tid med 3 minuter idag. självklart talar jag om min joggingtur :) jag springer 5 km och vanligtvis springer jag den på 27 min men idag lyckades jag pressa mig själv och sprang på 24 min. det var riktigt gött!! dock så känns det i benen nu efteråt. men det är väl så det ska vara tycker jag. lite träningsvärk har väl aldrig skadat någon :)

har varit och sletet hos frida hela dagen idag. fy farao vad vi är duktiga :P något åt det hållet iaf. och frida bjöd på riktigt smarriga burritos. mums mums. men nu ska jag gå och ta lite äppeljuice, sätta mig i soffan, slå på tvn och plugga lite till min tenta imorgon. ska inte göra så mycket. mest markera lite i boken och kolla igenom den gamla tentan. börjar kl 08,15 imorgon :O inte allt för skoj.

jäjä, ciao

Kommentarer
Postat av: Marlen

Lycka till med tentan! Vad handlar den om?

Kram Gammelkusinen med taxabenen

2008-08-21 @ 20:45:12
Postat av: Emmie

hoppas det går bra idag! Men det gör det, för du är världens bästa lilla Elin =))

2008-08-22 @ 09:25:14


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0