äntligen ledig igen :P

ja, då va man äntligen ledig igen efter att ha varit en hel dag i skolan den här veckan. vilket slit det var hahaha. introduktionerna igår var väl inte mycket att hänga i julgranen. jag hade hoppats på lite mer viktig information om uppgifter och examensarbete men istället står de och pratar i timmar om annat som man kan lista ut själv och som är mindre viktigt. så jag/vi (tror att frida håller med mig) blev inte mycket klokare egentligen. snarare mer ångestfulla :P men första dagen är iaf gjort och vi är nu på väg mot en examen!!

annars igår så var jag själver på kvällen eftersom fredrik är och skjuter på torsdagkväller. finns ju absolut ingenting att glo på på tv eftersom ingenting har dragit igång än. så det blev ett samtal till emmie och lite cigg. bra kombo. :) senare på kvällen fick jag skallebank och illamående så när fredrik kom hem var jag lagom "det- är- så- synd- om- mig" :) så jag fick huvudmassage så skallebanken släppte och jag gick och lade mig innan klockan ens blivit 22,00.

idag är det en helt vanlig dag. solen skiner som attans så jag och katterna är ute och leker som galna. oj vad de myser i solen :) jag var ute och gick i förmiddags innan frukost. riktigt varmt och härligt. fick lite "theo flashbacks" så det blev allt lite tårar oxå. saknar ju min lille vovve fortfarande. det känns att det fattas en theo när jag är ute och går.

jag blir själv ikväll oxå för fredrik ska med en kompis och kolla på pistol. fredrik har ju klarat utbildningen nu och får ha pistol så han är sugen på att köpa en såklart. men det är inte helt billigt, vilket det väl inte ska vara heller. och han måste ju ha ett vapenskåp först så det kikar han efter nu. får se vad det blir för något.

jag borde städa (gjorde ju inte det sist när jag skrev att jag skulle göra det), jag har en trollhassel i trädgården som jag borde klippa, jag har ogräs som jag borde rensa... bla bla bla, och jag har tråkigt så det borde vara lätt att ta tag i de sakerna men jag vill ju verkligen inte. det var emot så in i.... nä, får ta fredrik till hjälp imorgon så får vi göra en riktig kraftansträning. men det är märkligt att jag inte bara kan göra det eftersom jag ändå inte gör något annat. självdisciplinen är låååååååååg.

näe, nu ska jag gå och göra ingenting hihi...

Dagens YesYes: sommardagarna som vi kan njuta av nu innan hösten sveper in.
Dagens NoNo: att det redan är de sista sommardagarna.
Kommentarer
Postat av: Marlen

Va? Menar du att du röögar Elin? Det visste jag inte... Hrm...

2008-08-29 @ 15:21:45


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0