Blottare?!

förut i veckan så hade två kompisar till oss, tommi och annika en blottare i deras affär!. det var inte någon av dem som stod där utan annikas lillasyster som är runt 14-15 år. och in kommer en gubbe i 60-årsåldern men kuken utanför byxorna.. och stånd hade han oxå. han ställde sig framför kassan och gick sen runt i affären. men då stoppade han in spektaklet igen. tjejen som stod i affären var helt själv så hon ringer upp tommi och ber han komma. tommi slänger sig såklart i bilen och kör dit (är inte alls långt dit) med en hammare i högsta hugg. rusar typ in i affären och hotar snubben att om han försöker sticka så kommer han inte att tveka att använda hammaren. kanske låter lite hårt men jag tycker att han gjorde helt rätt. tre poliser kommer dit och förhör alla inblandade. snubben tar de med till stationen men släpper honom sen. mer har jag inte hört. men jag fattar verkligen inte vad det är som får en snubbe att blotta sig? vad får man ut av det lixom? vill man visa upp sig på något vis och tycker det är upphetsande? konstigt tycker jag iaf. även om blottare oftast är "harmlösa" och skadar ingen fysiskt så skrämde han ju tjejen som stod i affären och hon vill ju inte stå där själv längre. han är ju ute på gatan igen och man vet ju inte om han kommer igen. vore ju otroligt korkat i så fall men det verkar ju inte som att han hade alla hemma heller. jag fick även reda på att det finns 25 dömda sexförbrytare i götene. det tycker jag är rätt mycket i en sådan här liten håla. och det finns 60 st i lidköping. lite skrämmande faktiskt.

Blottare kallas en person som har en sjuklig drift att visa upp sina könsorgan för det motsatta könet i ett sammanhang som inte är socialt accepterat. Blottaren är vanligtvis en man som blir sexuellt upphetsad av att visa upp sin penis i slakt eller styvt tillstånd. Blottare är i regel harmlösa, men kan skrämma människor genom sitt socialt oaccepterade beteende. (susning.nu)
Kommentarer
Postat av: Frida

Du har verkligen forskat i det här=)

2008-08-01 @ 23:14:12


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0