de foooor

idag kände jag att jag behövde en liten paus från alla våra "gäster" så jag och fredrik drog in till staden och hade lite quality time. först blev det lite shopping för min del. först in på vero moda där jag hittade en väldigt fin tunika att ha inför hösten och till den köpte jag även ett linne att ha under. kommer bli suuperfint i höst!!! :) sedan drog vi vidare till gina där det fick bli en lång kofta som jag kan ha till mina gråa byxor eller som den är till ett par leggings och snygga stövlar :) riktigt nöjd med mina inköp. blir inga bilder för det här är minsann ingen jäkla modeblogg hahaha. sedan var det dax för en välbehövlig fika. jag käkade värsta mumsiga kladdkakan med grädde och fredrik tog en stooooooor amerikansk chokladmuffins :) gott gott gott var det. sedan kände vi att vi fått vår paus så vi drog hemåt igen. blev lite os-invigning men det är ju måttligt intressant så jag såg inte så mycket på den.

mia och johnny kom sen för att säga hej då till fanny. mamma och pappa åkte nämligen nu ikväll så de ville träffa fanny en sista gång för nu ska hon ju bo hos mamma och pappa.

inget intressant inlägg det här men det skiter jag i. nu är det skrivet iaf :P

natten för mig!!

natti

Kommentarer
Postat av: Marlen

Nu har även jag träffat Fanny! Innan jag fattade vem det var... Är man blond så är man!;)

2008-08-11 @ 17:35:27


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0