flykten till grannen...

missarna är ute och leker i trädgården rätt så mycket och jag har blivit mycket coolare och är inte alls så hönsig som jag varit. lämnar dom till och med helt själva. men när de igår stack över gatan och in hos grannen så kom hönan i mig tillbaka haha. men de kom ju tillbaka igen :) nu vet jag det.

tycker det här kortet blev sjukt bra på Lisa. ser nästan ut som ett proffs tagit det :) riktigt nöjd är jag.


dom älskar att klättra i vår trollhassel. den är på lagom höjd och det finns massa grenar att klättra på.


haha, söting där :)

lite bilder på missarna får ni allt stå ut med. jag håller ju till och med tillbaka med dom så att ni inte ska bli helt uttråkade :P
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0