guten morgen

skulle egentligen ha tagit en joggingtur nu på morgonen, eller ja för en timme sen men jag sov så dåligt inat så jag behövde den sista lilla sömnen. hoppas att jag hinner med det ikväll. för snart ska jag dra till frida. vi ska fixa med lite skola :/ inte så roligt men det får gå ändå. sen imorgon har jag min omtenta som egentligen skulle ha varit gjord i juni men då var inte den bästa tiden i livet så jag får göra den imorgon. jag ska förbereda mig för den ikväll. vet ju vad den handlar om och så där men det var ju ett tag sen jag skrev den första så jag behöver läsa igenom den igen.

igår hände inte ett smack så det var därför jag inte skrev ett smack heller. och nu ska jag gå och fixa min frukost. jag har verkligen fastnat för mannagrynsgröt (som jag gör själv) så jag ska ta och koka lite sådant och sen blir det även lite knäckebröd :) gott gott (låter som mamma märker jag!!!)

näe, ha en najs dag på er.

ciao
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0