Hennes katt Miffo torterades till döds

Hennes katt Miffo torterades till döds - Kom hem med tungan avklippt och hål i huvudet (Aftonbladet.se)

läste precis om katten Miffo som blev torterad till döds. på djursjukhuset sa dom att det var den värsta tortyr de någonsin sett och att det definitivt var en människa som gjort katten illa. jag förstår inte hur en människa kan vilja göra en sådan sak. vad är det som gör att man ens kommer på en sådan tanke och sedan utför den?? vad hade katten gjort för att den skulle utsättas för en sådan tortyr?? jag tycker det är så hemskt. allt våld är för jävligt men våld mot djur och barn är det absolut värsta. hur fan kan man sjunka så lågt. så jävla barbariskt!!!!



mina underbaringar, vet inte vad jag skulle göra om de hade utsatts för något sådant!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0