"hon ramlar"

jag sitter i soffan. förväntansfull och extremt jäkla nervös. kändes nästan som att det var jag som stod vid starten. hon ser skittaggad ut. starten går och hon är snabb snabb snabb. första häcken.... hon faller... hon är inte med mer.. vad fan hände... hon trillade... men... vilken tomhet. sanna kallur är inte längre med i os för hon ramlar vid första häcken i semifinalen. många skiter kanske helt i det för ni har inget intresse av os. men jag har sett fram emot sanna. följt hennes år. hur grym var hon inte inomhus lixom. får skador så jag trodde ett tag att det inte skulle bli något os men så vänder det och hon är med igen. men faller!!! fy fan vad jag tycker synd om henne. hon har satsat på detta så jäkla länge. usch, hon vad så ledsen när hon blev intervjuad. jag fick oxå tårar i ögonen. det var inte så de skulle bli. hon skulle gå till final och kämpa om medaljerna ju. det var inte rättvist. jag ville att hon efter vm förra året där hon blev 4:a skulle visa att hon förtjänar en medalj. och alla vet att hon förtjänar en medalj. fy fan!!! jag lider med henne. ja, fy fan!!! och den jäkla reportern som intervjuade henne. kunde han inte avslutat när han såg att hon inte längre kunde hålla tillbaka tårarna?!! hon ville ju bara därifrån. vilken klant.

finn ju lite annat att följa i os men hon var det jag sett fram emot. jaja, bara att släppa det för något annat kan man inte göra. men det är inte rätt ju!!!

idag har jag iaf varit och tränat nu på förmiddagen. jag kände mig typ som hulken idag vilket gjorde att det blev en bra och rolig träning. nu har jag ont lite överallt men det är så det ska vara ju :) när jag kom hem så var fredrik igång med att sätta upp en spegel i hallen. inte lite vågat att göra det utan min övervakning. men det blev bra ändå :)

nä, snart ska vi åka och storhandla lite.

usch, stackars sanna!!!!


det var så här vi ville se henne
Kommentarer
Postat av: Emmie

aaahahaha... hur kan vi tänka så lika

2008-08-18 @ 15:02:05


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0