inget på tv

varför är det alltid så att under sommaren, då man har all tid i världen att glo på tv, så är det aldrig något på tv?! jag är ett stoooooort fan av tvn och glor jäkla massa, följer typ allt nästan. så på sommaren kan ni ju tänka er att jag blir lite smått knäpp när jag zappar fram och tillbaka utan att hitta någonting att titta på. gaaaaah, och ikväll är absolut ännu en sådan kväll. finns iiiiingenting. jag tror jag får abstinens haha. snart börjar iaf os och då ska jag sitta bänkad. kan ju slå vad om att det kommer blir skitfint väder under heeeela os så jag kommer få dåligt samvete när jag sitter framför tvn dagarna i ända. jäjä.. det är ju bara os vart 4:e år lixom :)

mamma, pappa och fanny kom över nu på eftermiddagen och vi käkade tacos. det var inte så gott som det brukar vara men det slank såklart ner. jag är ju som en levande slaskhink hihihihi. dom åker förmodligen hem imorgon, då har dom varit här i två veckor. trodde aldrig att de skulle stanna så länge så jag är helt klart positivt överraskad :P synd att de inte följt med på våra små äventyr bara... men men.. man kan inte få allt!

nä, nu ska jag återgå till min välfyllda godispåse och kassa tvunderhållning!!

ciao
Kommentarer
Postat av: erica

jasså, pappa sa lördag till mig, hmm

2008-08-07 @ 20:53:55


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0