jag älskar dig, elin <3

kom precis in efter att ha tagit en sen sen sen kvällspromenad med fredrik :) riktigt skönt att gå när det är mörkt och upplyst och så där tyst som det bara är på kvällen/natten. mysfeeling!! vi gick och pratade om allt möjligt som vanligt. jag med mitt tjatter om ingenting lixom haha. men jag tycker sådana stunder är så jäkla härliga. bara jag och fredrik och vi pratar om allt möjligt och har roligt tillsammans :)

emmie och noel har såklart åkt hem nu. känns faktiskt lite tomt när vi inte har duracellkaninen här längre haha. han är ju verkligen världens härligaste lille unge. visst kan jag bli trött på han ibland men för det mesta är han helt underbar!! speciellt när han säger: jag älskar dig, elin :) jag smälter ju helt!!

näe, nu ska jag dra mig till sängen. har känt mig trött de senaste dagarna och jag vet inte varför. känns inte som att jag sovit ut riktigt. vaknat många gånger av olika anledningar. imorgon ska jag försöka sova lite längre. men jag ska till gymet på förmiddagen så allt för länge kan jag inte sova heller :P

näe, sängen var det ja

natti på er...
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0