kasst väder

ser inte ut som att det blir något skara sommarland idag. himlen är helt grå och det är småkyligt. fan v ad typiskt!! man kan ju alltid hoppas på att det helt plötsligt ska spricka upp och bli uuuunderbart väder höhö. antar att ni höll tummarna på tok för dåligt :P

så vad händer idag istället då? inte en aning faktiskt. finns inte överdrivet mycket att göra känns det som. jag ska ta en joggingtur hade jag tänkt. men jag vill inte bli dyblöt när jag springer så därför är jag lite tveksam men jag hoppas på´t.

men men, får se vad som händer...


noel är lite smårädd för katterna men igår lekte han med dem som en tok.
rädslan kanske släpper lite nu.




Kommentarer
Postat av: Junitjej

Här är det också ett trist väder. Det regnar ute.

2008-08-04 @ 08:53:41
URL: http://junitjejen.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0