Linas kvällsdagbok

hahaaha, vilken knasfilm. jag kände ganska snabbt att jag var lite för gammal för att se den filmen men det fanns ingen annan att hyra som vi inte redan sett så det fick bli Linas kvällsdagbok.  ojojojojoj, vad jag har skrattat, skämts, varit generad å deras vägnar :P är det verkligen så att vara tonåring?! tror jag missade det i så fall :) kommentarerna i filmen var så sköna ibland:

Linas kompis förklarar hur hennes kille är:

-Han är snygg och kul. Det är typ alla rätt!

Lina och hennes kille Danne:

Danne - Vad är det för parfym?
Lina- Jag vet inte. Jag tror det är från tröjan.

Lina efter att hon runkat av Danne för första gången:

-Ja, vad ska man säga. Det ju gick ju bra trots kletet!

fanns hur många sådana kommentarer som helst. kan man göra annat än fnissa hihihihihihihi...
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0