Måndag 080811

regn regn och åter regn. undrar om vi kommer få tillbaka sommaren eller kommer den regna bort nu och gå över till höst. det skulle verkligen vara deprimerande, usch!! jag behöver allt solsken, bad och solande innan skolan drar igång igen. jag vill helst vara trött på sommar och sol innan skolan drar igång igen. då ser jag alltid mer fram mot skolan och får en mycket bättre start på terminen! så solen måste visa sig igen denna sommaren!!!

idag åker emmie och noel hem till stora staden igen. dom har varit här lite mer än en vecka men tanken var två veckor från början men vi har ju inte precis haft tur med vädret så vi kan inte göra mycket mer nu känns det som. vi har ju gjort en del ändå :) och vsst ska det bli skönt att det bara blir jag och fredrik nu, det ska jag inte ljuga om. har varit skitkul att ha alla här, det är det alltid. men det ska allt bli skönt att få vara själva oxå nu. men de åker inte förrän 17,48 så vi har hela dagen idag oxå. jag har lovat noel att vi ska spela star wars lego på playstation så det kommer vi göra när han känner för det :)

näe, tandborstning är ett måste :P

ciao
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0