ny dator??!!

kollade på klockan imorse. lite efter 5 var hon. hör hur fredrik fixar med något ute i köket. vad fan gör han?! sov människa!!! så kommer han intassandes. han meddelar att det är sverige - norge i handboll så det var bara att masa sig upp. kommer ut till tvn. då står frukosten framdukad och han har tänt ljus. det är så fint så :) ibland kan min älskling verkligen överraska :) damerna förlorade iofs men det var mysigt trots den tidiga timmen.

vi har varit med missarna på djursjukhuset idag. första vaccineringen och det var inga problem. så duktiga så. och nu har jag sett tydliga prov på Leos glupskhet. sköterskan hade inget kattgodis så hon lade lite hundgodis framför Leo när han skulle få spruta. jag tänkte direkt att det där vill han ju inte ha. HA, han gluffsar i sig alla bitarna, och vill ha mer!! haha, så han får även Lisas bitar sen för hon var måttligt intresserad av dom. små sötingar där.

i början av sommaren var emmies kille eddo snäll och formaterade om min dator. den hade segat som faen ett tag så jag antog att det var det som behövdes. sen har jag inte haft datorn igång så där överdrivet mycket sen dess. installerade doch office på den idag. och nu segar den igen. den är ju för farao bara 3 år gammal. det är väl inte mycket.. inte enligt mig iaf. men fredrik sa att så är det typ. den är gammal och jag borde köpa en ny. men jag vill inte det. dels för att jag tycker dom ska hålla fleeeera år så jag vill inte lägga pengar på det. det är tråkiga pengar. den funkar ju i övrigt men den segar!!!! vill inte slösa pengar på det. helt onödigt känns det som. blääää..

Kommentarer
Postat av: Frida

Vet precis vad du menar med datorn, vi har ju inegn än eftersom jockes dator har ju inte kmmit än o jag har inte använt min bärbara sen vi flytta hit, men nu e ju det den enda vi har..... O den e verkligen seeeeeeeeeeg!!

2008-08-19 @ 18:24:01


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0