oj så fel jag hade

filmen var en av de bästa jag sett på ett bra tag. jag har aldrig riktigt gillat Val Kilmer men i denna filmen var han riktigt jäkla bra. det är en väldigt rå film som utspelar sig i ett fängelse. och fy fan för att vistas i ett sådant fängelse. pojkarna där är ju som monster. jag vet ju att det var på film men jag förutsätter att det är verklighetsförankrat. jag tycker att filmen var extremt bra. jag hade ju inga höga tankar om den men oj så fel jag hade :P ruggigt bra
DVD Film: Felon
Felon

för tillfället sitter det 23 miljoner människor i USA:s fängelser och det ökar med 1000 personer varje vecka.
Kommentarer
Postat av: Frida

Vi såg den i lördags, koppla aldrig namnet för då kunde jag berättat för dig att den va bra=)

2008-08-18 @ 11:17:46


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0