over and out

jajjemän, nu var man då färdig med jobbandet för denna gången. tror dock inte att någon av er har missat detta haha. så som jag tjatat och räknat ner sedan dag 1 :) jäjä, nu slipper ni det iaf. sa hej då till dom små tanterna på hemmet. några kommer jag allt sakna lite. stack över en runda till mamma och pappa på campingen efter jobbet. firade med en chokladbiskvi och iskall fanta. det var grejer det kan jag lova :)

har nu haft världens längsta paus mellan dessa två styckena. fredrik ringde och tyckte vi skulle dra och handla taco så det var bara att rusa eftersom han hämta mig direkt :P men nu är jag tillbaka. mätt och belåten. imorgon vet jag inte vad som händer riktigt. vet bara att mamma och pappa kommer hit för att glo på fotboll (ifk gbg - mff) och emmie och noel kommer oxå imorgon. så det händer allt lite iaf :) ska se om mamma vill en sväng in till staden och fabriksbutiken. får väl se lite hur vädret blir oxå. ser ju inte så lovande ut. men men...

näää, inget vettigt här inte.

natti på er
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0