playstationdag

jag är lite småkass på att skriva för tillfället och varför vet jag inte. ingen inspiration :P det har iaf regnet hyfsar mycket idag så vi har hållt oss inomhus och spelat playstationen som galningar... eller jag har varit som en galning förresten. jag lät knappt noel spela. vilken hemsk moster jag är!! men han vill ju bara banka på fienderna hela tiden och inte lösa alla "pusslen" (vi spelar indiana jones) så vi kommer ju inte framåt när han spelar. och då blir jag aningens tokig... och ego!!! mohahahahahha!!! så jag hade väl kontrollen mest men lite fick han spelar, liiiiiiiiite :)


annars har det inte hänt ett jota faktiskt. så mer har jag väl inte att berätta. förutom att vi nyss har sett filmen spiderwick. är en film med massa magi och monster och sådant ääälskar jag. och den var riktigt bra gjord oxå så jag slapp sitta och störa mig på det :) ännu ett tips från mig, alldeles gratis. ni borde se den :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0