Robyn



har precis tittat på Kobra där de hade en intervju med Robyn. jag tycker verkligen att hon är så jäkla cool. hon verkar ha ett sådant självförtroende och har verkligen vågat satsa allt nu. jag diggar hennes stil något grymt. jag ska erkänna att jag lyssnar inte på all hennes musik men en del av den är riktigt bra. sedan har hon även en skön klädstil. jag skulle aldrig i hela mitt liv klä mig som hennes för jag tycker inte det är snyggt alls. men det är verkligen hennes egen stil och hon gör som hon vill och blandar allt möjligt. tänk om man vågat det!! jag tycker helt enkelt att hon är grym och jag hoppas verkligen att hon slår igenom rejält nu!!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0