sabbat humör

just nu sitter jag hemma hos fredriks föräldrar framför deras dator och är lite smått irriterad, förbannad, sur, besviken bla bla bla... jag vaknade med ett skitbra humör. hoppade upp ur sängen klockan 08,00 och började med att städa och skura toaletten. jag vet, lite crazy men jag kände för en gångs skull för att städa. otroligt ovanligt som ni kanske förståt vid det här laget. fredrik ligger kvar i sängen. inget konstigt med det eftersom han är världens slöhög. men nu kommer vi till det stora MEN. när han väl går upp och ser att jag städar och är hur redig som helst så gör han iiiingenting. han sitter i fåtöljen och ser på när jag fixar och donar i vardagsrummet. meeen jag håller humöret uppe och påpekar bara att han oxå ska städa. snart, får jag som svar. jaja, jag fortsätter. men som ni nog redan listat ut så gör han INGENTING utan tittar på när jag städar hela huset!!!! eller ja, han dammsög lite halvt i vardagsrummet och köket. men på vissa ställen fick jag dammsuga igen eftersom han gjort det så förbannat kasst. så, jag är skitförbannad just nu. till och med så dom märkt det här och dom är förstås på min sida. dom har en slöhög till son!!!!! och det jag är mest förbannad över är att han sabbat mitt humör. jag var skitglad imorse och såg fram mot dagen men nu är den förstörd för att han inte kunde hjälpa till!!! och han fjäskar såklart som faen. köpte choklad till mig och en dricka när vi var på väg hit. tsssssss, det brukar funkar hahahahaha.. men inte idag. i´m pissed!!!

klockan 20,00 ikväll ska vi se Joe Labero uppträda i staden. ska bli riktigt roligt. jag hade velat se han när han var i gbg men det blev så dyrt med hotell och uppträde och allt annat så vi skippade det. vi får iaf se lite trolleri... eller magi kanske det heter?! det ska iaf bli kul. synd bara att jag glömde kameran hemma!!! gah. ska kolla med mia om jag kan låna deras.

häpp, nu ska jag ner och sura lite med på fredrik.

Dagens YesYes: Joe Labero (hoppas jag)
Dagens NoNo: pojkvänner som pillar naveln!!

ingenting här, ingenting där... poff *borta*
Kommentarer
Postat av: Frida

Måste bara lägga en sympatikommentar=)

2008-08-31 @ 20:53:52
Postat av: Marlen

Hallåååå! Trollade Joe bort dig eller?

;) Marlen

2008-09-03 @ 17:05:35


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0