skolstart

ja, då var det dax för terminens första skoldag. känns väl helt ok skulle jag tro. inte störtkul men heller inte skittråkigt.

men vi börjar med gårdagen eftersom jag inte skrev någonting igår för jag hade ingen lust alls. på dagen var det inmte mycket som hände. sedan kom fredrik hem. han hojtar från dörren att jag ska komma och möta juh!!! så jag rusar. hahaha, där står han nyklippt (han hade världens kaluffs förut) och med en röd ros mellan tänderna :) vilken syn. han är för söt min pojke!!!! så snygg i sin nya frisyr och ett riktigt charmtroll med ros mellan tänderna .) han kan allt förvåna ibland :) sen for vi in till staden för att käka. jag ville göra något när det nu var min sista dag i frihet. så vi åkte in och åt gott gott gott. satt och pratade och mös! sen for vi ut till fredriks föräldrar för lite allmänt tjatter. sen hem igen och sängen. så det blev en bra dag :)

och snart ska jag dra iväg till skolan så nu ska jag fixa det sista.

ciao
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0