tisdag

och regnet det bara öser ner... vi har faktiskt haft najs väder de senaste dagarna men idag har det vänt. grått grått grått och det har regnat nu på morgonen.
katterna far runt som galningar här hemma. dom är precis överallt och slåss och busar gör dom. och just nu gick lilla lisa förbi med raggen rest och hon smög efter leo. det kallar jag inlevelse haha.

de senaste dagarna har varit väldigt slappa. men jag sa ju att jag skulle slappa nu innan skolan så att jag verkligen är uttråkad och ser fram mot skolan. vet inte om jag ser fram mot den precis egentligen. jag har 4,5 månad kvar av skolan och det känns mest som att jag får kämpa mig genom det. jag tror det kommer bli ganska så tufft nämligen. det är ju vad alla säger iaf :/ så idag kommer jag nog inte göra speciellt mycket heller. ska äta frukost nu, sen ska jag städa (som vanligt) och sen är det två härliga avsnitt av hem till gården :) sen får vi se vad som händer i eftermiddag. jag och fredrik ska iaf iväg och simma i simhallen sen när han kommer hem. vi ska försöka bli lite sundare. fredrik tycker inte om gym alls men at simma är helt ok så det får vi göra då. jag är inte överförtjust i det men det är ju träning så det är bara att göra :) igår var jag iaf lite duktig. jag var ute och gick på morgonen innan frukost. en riktig långis och sen tog jag en promenad till med fredrik sen på kvällen :) duktiga jag hihi.

näe, nu blir det frukost!

morrn morrn
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0