varm o´boy

jag är sjukt sugen på varm o´boy!!! hahahaha, jag kanske är, enligt vissa, för gammal för att ens gilla det men jag håller inte alls med :) och ikväll är jag sjukt sugen så jag tror bestämt att jag ska värma en kopp sen!

vi har precis varit ute på en promenad. det smådroppade hela tiden och när vi kommit innanför dörren så börjar det regna ordentligt. bra tajming. annars idag. var ju hos frida. jag behöver väl knappt skriva om vad vi gjorde :P vi satt och snacka skits om vanligt haha. alltid najs ju!!

inget vettigt att skriva ikväll.

natti på er!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar du smink? Bli medlem här http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=17924 så får du 150 kr i presentkort på Kicks, det funkar :)

2008-08-14 @ 20:14:42


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0