varma varma sängen

klockan var ställd på 03,50. det här skulle vi inte missa!! klockan ringer första gången. jag som sov så gott. jaja, vi snoozar lite. det där lite blir till en timme och sen stänger jag av klockan helt och hållet som somnar om. oj, så skönt :) ja, vi skulle då ha sett Jörgen Perssons semi men vi svek. sängens värme slog högre haha. han förlorade ju dock så.. men nu är det bronsmatch idag och den måste ses.

idag står det absolut inget alls på schemat så vi får se vad som händer. igår gjorde jag ju omtentan och jag tror det gick rätt så bra. blev lite klokare iaf :)

nu är det klarblå himmel här så jag tror att jag ska ta en powerwalk!!

ciao
Kommentarer
Postat av: Marlen

VA!!?? Klarblå himmel! Här är det ljusgrått, mellangrått och mörkgrått + en massa massa regn som bara faller ner. Så har det varit sedan 8.30 då jag öppnade mina ljusblå!

Ja ja, då fattar jag ju att du bor där "uppe" i stället för här;)

//M

2008-08-23 @ 15:16:17


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0