gröt


jag har precis glufsat i mig en julfrukost bestående av risgrynsgröt med kanel och socker på:) det var gott som tusan. har förmodligen inte ätit gröt sen förra julen och jag måste säga att det var gottit! jag har haft lite problem med att känna någon riktig julkänsla i år. självklart längtar jag till julafton och att familjen kommer upp hit. jag tror att det kommer bli supermysigt alltihop. men den riktiga känslan har inte velat infinna sig. förräns idag faktiskt. undrar om det var gröten som gjorde susen höhö. idag ska vi iaf julstäda. jag måste bara hitta en bra julskiva så att det hela blir lite roligare. bra julmusik är verkligen überviktigt. det ska vara de traditionella låtarna. inget nytt fräsigt trams utan gammalt och hederligt, det är min grej det.

igår fixade jag färdigt ericas julklapp. jag tror hon kommer bli riktigt nöjd faktiskt. jag hoppas det iaf :) jag köpte även en grej till lilla mamsen som jag hoppas hon kommer att gilla. erica och jag köper ju tillsammans och erica tror att mamsen kommer gilla den. vi får hoppas!!

så, idag julstäd på schemat. mer vet jag inte!

ciao
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0