hihihihihihihihihihihihihihihihihi

nä, det har inte hänt något speciellt. inget speciellt alls. hmmm, näe, här står det minsann heeeeeelt still. inget som händer. nope nope nope.... men.... JAG HAR FÅTT JOBB!!!!! haha. rektorn ringde från förskolan inne i staden där jag varit på intervju och erbjöd mig ett jobb. det är ett vikariat i 6 månader. det börjar den 1 januari och slutar 30 juni! så nu vet jag vad jag ska göra efter skolan och jag behöver inte gå och oroa mig över det längre. det känns så jäkla underbart!!! jag blev verkligen överraskad när han sa det. det trodde jag ju aldrig faktiskt. hoppades ju, men trodde inte :P tiptop!!!

idag ska vi dra in till skövde och kika lite. kolla lite julklappar och fredrik vill kolla på en iPhone. som han har tjatat om denna jäkla telefon. inte för att han ska köpa den nu. jag har redan satt stop för det. han kommer inte använda den ändå eftersom han har jobbemobilen och det är dit alla ringer om de vill något. men jag ska låta han titta iaf :) och jag ska titta på en ny iPod för min är nu kaputt. den har varit mig trogen nu i över 3,5 år så det är väl inte så konstigt att den gav upp. men jag vill inte köpa en ny. men jag måste ha en när jag tränar och är ute och promenerar. men det blir inget köp nu. får bli efter jul tror jag!

näe, nu ska jag göra iordning en frukostbricka till fredrik och gå in och väcka honom. annars kommer vi aldrig iväg :P

ciao

Kommentarer
Postat av: Antonia

GRATTIS !!! GRATTIS !!! GRATTIS !!! GRATTIS !!! GRATTIS !!! GRATTIS !!! GRATTIS !!!

2008-12-13 @ 09:23:39
URL: http://stainless.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0