i kras

igår krasades mina nyårsplaner! emma har varit rejält sjuk och fått operera bort blindtarmen och hon har inte repat sig än. så planerna på en trevlig kväll och underbar middag är helt grusade. jag är verkligen jättebesviken. jag som såg fram mot det sååååå mycket. men emma kan ju såklart inte hjälpa det. får bara hoppas hon blir bättre snabbt och hoppas på att vi kan göra det en annan kväll istället. det hoppas jag på iaf!

idag har jag varit inne i staden. jag klippte min lugg. äntligen. frisyren blir ju en helt annan bara man fixar luggen lite. blev en lite kortare snelugg. jag är riktigt nöjd. får la se hur länge den vill hålla sig till lagom längd. det är ett litet helvete att ha lugg ibland :P jag var även inne i färgaffären och hämtade hem lite tapetböcker som vi ska kika i och se om vi (läs:jag) kan bestämma hur det ska se ut i datorrummet. det är inte helt lätt. det är ju ett hyfsat litet rum så det funkar ju inte riktigt med en tapet med massor av krimskrams, som vi har i vardagsrummet. men samtidigt vill jag inte ha något mesigt. får se om jag kan hitta ett mellanting. hade varit lättast om emmieslemmi varit här och guidat mig i tapetdjungeln:P

nu ska det fixas mat innan gubben kommer hem. v ad sägs om korvstroganoff :) mums mums

ciao
Kommentarer
Postat av: Marlen

Aj aj aj, inte skönt med blinda tarmen! Hoppas din vän kryar på sig snabbt. Jag tror ni kan fixa en mysig nyårsafton ändå! Med din nya fina frilla, lite champagne och nåt gott på tallriken. Gott Nytt År önskar jag dig och din karl! Kram Marlen

2008-12-29 @ 23:33:52
URL: http://wwwfrokenolssons.blogg.se/
Postat av: LillElin

Snygging då!

2008-12-30 @ 09:44:36
URL: http://hugo07.blogg.se/
Postat av: Emma

Klart vi får fixa en annan mysig kväll istället. Måste iaf ordna ngt innan jag flyttar till halmstad. så då måste det ju bli snart!!

Vi höres kramen

2008-12-30 @ 18:16:06
Postat av: Antonia

Najs frill :D

2008-12-30 @ 19:29:36
URL: http://stainless.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0