jag vet att jag...

jag vet att jag har skrivit här upprepade gånger om att jag inte kan fatta hur människor kan vara så grymma som vi så ofta ser prov på. jag förstår det verkligen inte. jag såg precis en dokumentär om morden på Max och Saga i arboga. varje gång jag läser eller ser något som handlar om detta så blir jag så jäkla förbannad. men mest av allt så blir jag ledsen. när jag nu såg denna dokumentär så känner jag hur jag har gråten i halsen och jag skulle kunna börja gråta när som helst. jag är så jäkla arg på tyskan som gjort det. jag är helt övertygad om att det är hon. jag läste om hur hon satt och skrattade i rätten. om det varit så att hon inte gjort detta hade hon förmodligen varit förkrossad och skräckslagen. vilken normal människa som blir utmålad som en brutal mördare när man inte gjort det reagerar med att skratta. jag vet att det är hon. och jag är förbannad och ledsen. jag har en obehagskänsla varje gång jag tänker på det och det som de barnen fick utstå i sin sista sekunder av sina liv och på vilket sätt de fick lämna jorden.... när sådant händer så hoppas jag verkligen att det finns ett liv efter detta så att de barnen får en ny chans att leva.
Kommentarer
Postat av: Emmie

usch ja, man vill inte tänka på det.

2008-12-28 @ 10:47:21
URL: http://frokenemmie.blogg.se/
Postat av: Elin

Det är hemskt!!



Men du...jag vill ha en lika fin blogg som du!! Hjälp mig!! Har förresten beställt en personlig almanacka nu å väntar med spänning! ;)



Kramen

2008-12-29 @ 14:38:12
URL: http://hugo07.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0