julagranens överlevnad

nu är vi äntligen inne i julveckan och det känns verkligen härligt. som jag har sett fram mot det fastän känslan inte riktigt har infunnit sig. men nu jäklar är det jul för hela slanten! en ordentlig julstädning står på schemat och sen ska vi även fixa julagran. jag känner att vi är ute lite sent men jag skyller allt på fredrik för att han är så hundans seg! tyvär så tror jag dock att katterna kommer se granen som ett underbart klätterträd så jag tror att risken är rätt stor att den inte kommer få vara ifred och den kommer nog ligga på golvet mer än den kommer stå. så kanske att vi får ställa den på altanen istället. men jag ska testa och se. jag vill ju inte ha den på altanen. granen är ju skitviktig när det gäller att få in rätt stämninig och det får jag fasikens inte om den står på altanen. men vi får se. jag ska kämpa för granens överlevnad iaf!!!  

näe, min mage kurrar som aldrig förr och jag måste verkligen sätta igång med städandet!

ciao
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0