nyårsafton

jahopp, så var det nyårsafton igen. det känns som en helt vanlig dag för min del. planerna är ju inte speciellt stora inför kvällen. vi ska ut till kållandsö till fredriks mormor och morfar. även fredriks morbror och föräldrar kommer att vara där. igår fick jag dock veta att det var mat redan vid 3-4 någon gång och det känns ju lite smått knasigt. blir ju lixom ingen nyårsmiddag. den ska ju vara sent. inte mitt på dagen. sen kommer vi få sitta där och vänta till tolvslaget. jag tror att vi åker in till staden för att glo på fyrverkerierna där. det ser jag iaf fram mot. ni får ursäkta att jag är lite negativ men det var ju inte så här jag hade tänkt nyår alls och nu har jag svårt för att få någon känsla för det. NegativeNancy, that´s me! jaja,det kanske blir skitkulm, vem vet. jag vet ju iaf att maten blir god eftersom fredriks morbror är kock, och en duktig sådan oxå :) så det ser jag fram mot.

jaja, jag ska sluta klaga nu. jag ska käka frulle nu
ciao
Kommentarer
Postat av: Emmie

Ska jag kalla dig Nancy nu eller?

2008-12-31 @ 11:38:42
URL: http://frokenemmie.blogg.se/
Postat av: Elin

Söta du!! Gott nytt år på dig!!

2008-12-31 @ 13:35:30
URL: http://hugo07.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0