nytt

aaa, nu har jag bytt kort på headern och nu är jag nöjd. den svart/vita bilden har emmie sagt är väldigt fin så jag går helt på hennes åsikt :) jag är kritisk till alla bilder på mig så jag hr väääldigt svårt att välja bilder. men dessa två gillar jag. och snälla Marina  gjort min bloggdesign var snäll och fixade nya bilder till mig! hon är ju något av ett proffs lixom.

min dator är verkligen helskum. jag har märkt att när jag har batteriet i så muppar sig tangentbordet men så fort jag tar ut det så funkar allting precis som det ska. DET tycker jag är väääldigt märkligt!!! men en ny skulle ju inte sitta fel precis :)

dagen har vi spenderat i Uddevalla och köpcentrumet Torp. fattar inte alls varför det heter så för det är ett fult namn men men. massor med bra affärer. jag hade hoppats på att hitta mammas och pappas julklapp där men den fanns inte så vi köpte en massa till oss själv istället höhö. som tröst! det blev ett singstar så jag har suttit här i min ensamhet och ylat. om jag inte känner mig dum? jo haha! men det är fan kul. men jag har insett en sak. jag har aldrigt tyckt att jag sjunger bra. inte någonstans. men att jag iaf inte låtit helt bedrövligt. men nu har jag insett att jag låter bedrövligt hihi. jag erkänner det men skiter fullständigt i det så länge ingen annan hör mig :) sen köpte jag även nyårsoutfiten. tycker det blev  jäkligt bra men ska kolla vad erica tycker när de kommer upp hit. fredrik kan man ju inte fråga om råd för han är helt värdelös minst sagt! jag köpte även två skålar. en som det står godis på och en som det står chips på. jag är helnöjd. tycker dom är skitfina! vad mer? jo. lite grejer till noels julklapp oxå.

nu är jag iaf helt jäkla slut och sitter och muppar framför repriser av sing along och käkar jordnötsringar ur min nya skål :P och nu ska jag fortsätta med det!

ciao
Kommentarer
Postat av: Frida

Oj du vidgar dina vyer Elin=)Det är där borta vi har vår husvagn typ.

2008-12-19 @ 22:32:23


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0