utmaning

Utmanad eller uppmanad?

8 favoritprogram

1. Entourage
2. Heroes
3. One tree hill
4. Grey's Anatomy
5. Californication
6. Desperate Housewives
7. Boston teaparty
8. Svensson Svensson

8 saker jag gjorde igår ♣

1. Ringde och grattade Emmie
2. Handlade julklappar
3. Ojade mig över att det måste städas
4. Handlade julmat
5. Blev sur på Fredrik för att han inte fattade
6. Tänkte: ojsan, jag har glömt lämna tillbaka lite böcker till min Vfu-skola
7. Hånglade upp Fredrik
8. Pratade in på Emmies telesvarare

8 saker jag ser fram emot

1. När här är städat och fint
2.Familjen kommer
3. Julafton
4. Börja jobba
5. Ta examen
6. Göra om i datarummet
7. Emmie, Noel och Eddo har flyttat hit
8. Bebis (emmie, don´t!)

8 favoritmaträtter ♣(förut restauranger men det är meningslöst)

1. Mammas stek med sås och potatis
2. Levergryta
3. Köttbullar med sås och potatis
4. Tacos
5. Kalops
6. Köttgryta
7. Min grönsakssoppa
8. Potatismos och falukorv i ugn med röra
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0