06,14

aaaaah, mina knän vääärker som attans. antar att det beror på allt spring på jobbet. tur att det snart är slut slut slut :) när jag går hem idag kommer det kännas underbart. då har jag jobbat sen i fredags. alltid lite extra tungt att jobba helgen. dels för att det inte är normalt att göra det och även för att vi är mindre personal då så det blir mycket mer att stå i, speciellt på morgonen.

jag hann träffa mamma och pappa lite igår. dock inte så mycket. de har nu fått plats på campingen så fredrik var där och hjälpte dem medan jag jobbade. så jag svängde inom där efter att jag slutat. men stannade inte så länge för jag var väääldigt ofräsh.

igår kollade jag på sex and the city filmen. love love love it!!!! haha. men det hade jag nog gjort även om det varit urkass :P jag tyckte den var bra. dom hade behållt allt från serien lixom. kändes nästan som man satt och tittade på en 4 avsnitt på rad. ni måste fan se den. men det hoppas jag att ni redan förstått haha.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0