07,04

nu ska jag snart åka till jobbet, om en halvtimme för att vara mer exakt. jobbar bara till 14 idag så det är soft :) igår gick helt ok. jobbade med en som jag inte jobbat med förut. hon kom precis tillbaka från sin semester. hon var verkligen övertrevlig haha. kan vara lite jobbigt ibland men men... det som är jobbigt med dom som jag inte jobbat med förut är att dom vet inte vad jag kan och inte kan så det känns som dom då tror att jag inte kan något så dom är väldigt noga med att berätta precis allt jag ska göra. det är lite smått jobbigt ibland. så jag kände mig lite hunsad igår :P idag vet jag inte riktigt vilka det är jag ska jobba med. men det ska väl gå bra.

näe, inte vettigt att skriva

ciao
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0