20 dagar kvar

nu börjar det ta på det. 20 dagar kvar sedan börjar mitt sommarlov igen :P idag var absolut den segaste dagen hittills (ska inte jobba där resten av lite nä) jag tror att jag kollade på kollade typ heeeeela tiden gah. (nope, inte resten av livet heller) menu är jag iaf hemma. har varit ute med theo. em långis fick det bli eftersom det är så fint väder. får ju passa på för man vet ju inte hur länge det varar (ska inte jobba på mitt semvik. resten av livet så ni vet det)

jag borde verkligen ta tag i städningen. hujedamäj vad stökigt det är!!!!! hembiträde är välkommet om det är någon som är sugen och vill jobba gratis :P (jag ska inte jobba där hela sommaren ju)  jag har inte packat upp resväskan sen skåne så den står precis innanför dörren i sovrummet. och nu har jag till å med börjat lägga kläder på den så det är ett beeeerg med kläder nu. om någon ändå ville hjälpa haha (har jag sagt att jag inte ska jobba där hela livet?? bara nu i sommar) usch vill inte städa. bläääääääää....

jag skulle vilja ha duffys nu skiva och även miss li´s nya. har hört de låtar som spelas på radion och jag diggar dom. dock så hittar jag inte dom! (nope, bara i sommar ska jag vara där) vi använder ju inte dc och skivorna finns fan inte på dom sidor vi använder. jag vägrar köpa dom!!! höhö... tröttnar för fort för att vilja lägga penger på skivor. (endast under sommaren gäller jobbet)

nääää, jag har fan inget vettigt att säga, bara dravel så jag skiter i det. (bara SOMMARjobb ju)

ciao
Kommentarer
Postat av: emmie

skönt att man inte har sommarjobb, de verkar sätta sig på hjärnan dedär...

2008-07-01 @ 18:30:34
Postat av: Anonym

Haha, håller med Emmie=)

2008-07-01 @ 21:06:52
Postat av: Anonym

Ja jisses!!! Sommarjobb verkar ju inte nyttigt! Tacka vet jag sommarlov. Det är perfekt för själen!!!

2008-07-02 @ 02:41:01


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0