26/7

uppe tidigt trots att jag jobbade kväll igår och det är lördag. inte illa alls :) känner att jag har lite skrivtorka i detta nu men det går väl över som allt annat. ska jobba idag oxå, samma tid som igår. ganska så soft. har ju bara 6 dagar kvar och sen börjar mitt lov. aaaaaah så göttit ju. mina föräldrar kommer upp idag. ska bli kul kul. dock så blev jag skitsur på dem igår när de sa att de skulle komma idag. jag och fredrik jobbar ju hela nästa vecka oxå. emmie och noel är inte här så jag tyckte att det var helt onödigt att de kom nu. så jag surade som fan på både mamma och pappa. men sen visade det sig att de skulle stanna 14 dagar och då är det ju lugnt haha. så då fick jag ba om ursäkt för mitt otrevliga sätt mot dem :P de brukar inte stanna så länge men det kommer bli kul tror jag. speciellt när emmie och noel oxå kommit :) mamma och pappa ska ta över fanny, marikas vovve. så de ska hämta hem henne. så nu ska de umgås med henne så mycket som möjligt så det inte blir en allt för stor chock att flytta till dem. kommer ju vara jobbigt för henne hur man än gör men vi ska göra det på ett så bra sätt som möjligt.

theo har fått komma hem igen. lille gubben är nu kremerad och lagd i en urna som står här hemma. vi ska försöka begrava han idag. fredrik ska dock iväg nu på förmiddagen men jag hoppas han kommer hem så vi kan göra det innan jag åker till jobbet. dock vill jag inte behöva stressa med det så hinner vi inte så får vi göra det imorgonkväll istället. jag måste även hitta en liten sten till han men jag vet inte riktigt var jag ska leta ju. får forska i detta.

idag står det iaf lite städ på schemat eftersom mamma och pappa kommer komma hit i dagarna. de ligger ju dock på en camping så de ska inte bo här iaf. det är lite skönt måste jag erkänna.

nää, tror jag ska fixa lite frukost nu. och jag märker på den odör som slog emot mig nu att en låda behövs tömmas :P

ciao
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0