ännu en

läste just emmas blogg och det ser ut som att det är bröllop nästa år där med :) jag måste säga att jag fan blir avis. egentligen är jag vill jag inte gifta mig. eller känns mer som att det är något som inte är viktigt alls för mig. men det jag blir avis på är att de har pojkvänner som faktiskt vill ta det steget. pojkvänner som ser fram emot bröllop och barn. för det vet jag att både annas och emmas pojkvänner gör. men fredrik skiter mest i vilket tror jag. han har har aldrig ens börjat prata om det och prata jag om det så är det inte en lång diskussion precis för han är helt ointresserad av både barn och bröllop. jag tycker det är skittråkigt och jag blir så besviken. han ska ju vilja gifta sig med mig och skaffa knoddar men om jag sagt att jag inte vill något av det hade han inte brytt sig tror jag. besvikelse.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0