är jag så gammal?!

nu ska jag snart sooova. kom nästan precis hem från jobbet. har gått bra idag med. jar jobbat med 2 personer som jag verkligen gillar. det är alltid en stor fördel för då är det mycket roligare och tiden går fortare :) tyvärr så ska jag ju jobba imorgon mellan 7 och 16 :/ det är lite segt förstås. vet inte vilka jag jobbar med heller så får la se hur det går höhö :P

det var en snubbe som hälsade på en av de boende så när de satt och fikade ute i matsalen säger han till mig att snart är det du som sitter här. han mena att jag snart hamnade på ett boende, att det går fort. tycker det var lite otrevligt sagt på något vis. jag har aldrig pratat med han alls oxå kläcker han ur sig en sådan sak. ser jag gammal ut eller?! haha. jaja. tyckte det var konstigt iaf.

näe, nu ska jag mysa med missarn och sen sova.

natti
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0