åren som varit och kommer

15 år sen - 1993

9 år var jag då. då var jag bara barnet så det var lek och skola som gällde :)
 
1998 - 10 år sedan

14 år, jag sportade som en galning, fotboll och handboll konstant.

5 år sen - 2003

då va rjag 19 år. hade precis tagit studenten och hade fått för mig att livet skulle bli lättare nu :P jag höll förmodligen på attpacka mina pinaler för i augusti flyttade jag 30 mil, till min fredrik.

3 år sen - 2005

var nervös större delen av den sommaren för då skulle jag börja lärarprogrammet och jag kände inte en kotte där. livrädd var jag.

1 år sen - 2007

den sommaren har varit en av dom bästa faktiskt. jag hade väldigt roligt då och gjorde en hel del :)

3 månader sen -  april

då var det fortfarande skola. var otroligt skoltrött och ville bara ha sommarlov.

I går - 2  juli

då var jag på min sambos lillasyster begravning. en tuff dag men det var fint!

I dag - 3 juli

har en städdag och är nästan färdig. dammsugningen får fredrik sköta :)

I morgon - 4 juli

jag jobbar mellan 7 och 14 och efter det så vet jag inte.

Om ett år - 2009

oj himmel haha. då har jag varit färdig lärare i ett halvår så jag hoppas att jag har hittat ett jobb där jag trivs bra. hoppas även att jag och fredrik har börjat prata om bebisar :) eller en räcker haha

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi ser ut att ha samma framtidsplaner....prat om en bebis =) Hoppas din dag varit bra. Jag har varit ute å plockat jorgybbar i råda...och nu ska jag orka göra ngt med dem.......ooorkasuck

2008-07-04 @ 13:31:40


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0