campinglivet

leo kom springande emot mig när han såg att jag kommit hem :) och efter några sekunder kommer lisa oxå och jag kelar lite med henne oxå. roligt att hon blir mindre och mindre skygg för varje dag. fast där är ändå en bit kvar. men det går på rätt håll iaf :)

har precis kommit hem från campingen. fasiken vad gött det är med campingliv egentligen. jag är nog inte sådan som skulle kunna ligga ute i flera veckor men en vecka iaf. det är hur skönt som helst ju!! vi gick i staden en liten stund. dock så fick mamma knasont i ryggen så vi kunde inte gå så länge. men jag införskaffade mig ett par inlines minsann. gått och suktat ett tag nu. och nu var det rea så de var riktigt billiga oxå :) så jag funderar på en tur! senare ikväll ska vi alla ut till mamma mia och pappa johnny och lilla fannybunny. får se vad som händer där men jag hoppas på lite grillning för att göra min campingdag fulländad haha.

näe, nu ska jag slå emsan en pling och se om hon vill hålla mig sällskap när jag tar lite friskluft :P

ciao
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0