cross my heart

så var man hemma igen. har gått riktigt bra idag. trivdes som fisken i vattnet med dem som jag jobbade med så det hjar flutit på bra :) när jag kom hem hade nya hm-katalogen kommit inför hösten. oooooh massor som jag vill beställa haha. som vanligt. men jag får allt hålla mig. fredrik satt här som en hök över mig så att jag inte skulle beställa något :P jag är minsann hårt hållen här hemma. vilket mähä jag blivit :P så vad ska jag göra imorgon på min lediga dag? jo, antingen blir det gymet eller en joggingtur. har ju blivit helt av med min förkylning nu så nu får jag sätta igång igen. blir ju inga promenadet med theo längre och inte fasen går jag själv, lat som jag är!! ska försöka skärpa mig med det oxå. känner mig som en hösäck ju. men imorgon blir det iaf lite träning. det måste jag!!!

näe, nu började minsann min mage kurra som tusan. får se vad som finns.

ciao
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0