det är ju så varmt

det har varit så jäkla varmt i sovrummet inatt så jag fick gå ut och lägga mig i vardagsrummet där det var mycket svalar. allting bara klibbar och är obekvämt ju!!! men nu på morgonen gick det inte att ligga i vardagsrummet heller för det är sketavarmt där med. så jag har fått sätta igång vår ac lite så att det blir svaaaaalt. kokar ju snart annars haha. riktigt skönt att vara ledig idag. blir dock ingen joggingtur nu på morgonen. var lite snörvlig och tung i huvet när jag vaknade så jag nöjer mig med en långpromenad istället i rask takt :) det duger la?! får se om jag kan ta en joggingtur imorgon eller på lördag istället. är ju inte riktigt bra att anstränga sig när man är förkylder. så jag väntar. annars händer det inte något speciellt idag tror jag. funderar på att dammsuga men det är ju så förbannat tråkigt haha. får se om jag kan sparka mig i baken och göra det :P

läste på aftonbladet förut om en pappa som glömt sin treåring i bilen en hel dag. han hade glömt lämna ungen hos dagmamman så ungen hade suttit i bilen under tiden han jobbade. bilen var stekhet så ungen dog ju. jag förstår inte riktigt hur man kan glömma bort sina barn eller glömmer lämna dem. men det är iaf hur tragiskt som helst och pappan är inlagd på sjukhus pga chock och lite annat. verkligen tragiskt!
Kommentarer
Postat av: emmie

amen herregud va läskigt! :(

2008-07-24 @ 09:46:43


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0